» Tuning Auto Show VIII.

Sraz: Tuning Auto Show Slušovice 2011
Datum: 2. července
Počet soutěžících: 54

Audi Scene:

  • 1. místo: Audi A3, Petr Hort
  • 2. místo: Audi A4 Cabrio, Zdeněk Bajgar
  • 3. místo: Audi A4, Lukáš Banašík


VW&SEAT Oldies Scene:

  • 1. místo: VW Brouk Speedster, Lukáš Karásek
  • 2. místo: VW Polo, Rostislav Chytil
  • 3. místo: VW Corrado, Daniel Królik (PL)


VW&SEAT Modern Scene:

  • 1. místo: VW Golf IV, Robert Csölle
  • 2. místo: VW Golf V, Jan Bareš
  • 3. místo: VW Golf IV, Stanislav Kusý


Škoda Oldies Scene:

  • 1. místo: Škoda 1000MB, Robert Beneš
  • 2. místo: Škoda 120L, Martin Filip
  • 3. místo: Škoda Felicia, Jaroslav Lengál
  • 4. Škoda Felicia, Martin Dynka
  • 5. Škoda Felicia, Miroslav Veselský
  • 6. Škoda Felicia Combi, Miroslav Smolka
  • 7. Škoda Felicia, Anna Rubačíková


Škoda Modern Scene:

  • 1. místo: Škoda Octavia, František Kraus
  • 2. místo: Škoda Octavia, Radek Richter
  • 3. místo: Škoda Octavia Combi, Miroslav Průcha
  • 4. místo: Škoda Octavia, Michal Mazač
  • 5. místo: Škoda Fabia, Lubomír Koláček
  • 6. místo: Škoda Fabia Combi, Tomáš Vlach
  • 7. místo: Škoda Octavia, Vít Hejčík


Opel Scene:

  • 1. místo: Opel Vectra A, Zdeněk Štoudek
  • 2. místo: Opel Kadett, Saša Kosar
  • 3. místo: Opel Vectra A, Pavel Valoušek
  • 4. místo: Opel Astra F, Milan Doležal
  • 5. místo: Opel Astra G, Lukáš Kříž
  • 6. místo: Opel Vectra, Ivan Doležal


BMW Scene:

  • 1. místo: BMW E30, Radim Bluma


Ford Scene:

  • 1. místo: Ford Focus, Lubo Dekker (SK)
  • 2. místo: Ford Focus, Róbert Šimko (SK)
  • 3. místo: Ford Sierra, Petr Richter


Japan & Asia Scene:

  • 1. místo: Nissan Silvia, Jan Šmerda
  • 2. místo: Suzuki Swift Cabrio, Vlastimil Brázdil
  • 3. místo: Mitsubishi Eclipse, Pavel Beran
  • 4. místo: Mazda 323, Petr Špachta
  • 5. místo: Toyota Celica, Jiří Hájek


French Scene:

  • 1. místo: Peugeot 306, Martin Slepička
  • 2. místo: Peugeot 206, Radim Vinklárek
  • 3. místo: Peugeot 207, Petr Sobol
  • 4. místo: Citroen Xsara Picasso, Petr Andrýsek
  • 5. místo: Citroen Xsara, Daniel Pavlík
  • 6. místo: Renault Megáne Coupé, Mirek Sittek
  • 7. místo: Peugeot 206CC, Filip Helda (SK)


Italian Scene:

  • 1. místo: FIAT 500, Jan Pospíšil
  • 2. místo: FIAT Bravo, Milan Forgáč (SK)
  • 3. místo: FIAT Cinquecento, Dáriusz Kucharzyk (PL)


Other Scene:

  • 1. místo: Chevrolet Cobalt, Filip Heger
  • 2. místo: Buick Regal, Braňo Kollér (SK)


RAT Scene:

  • 1. místo: Daewoo Racer, Michal Hanák


Profi Scene:

  • 1. místo: Škoda Fabia, Lukáš Šťastný
  • 2. místo: Škoda Fabia, Libor Olič


Funny Cars:

  • 1. místo: Ford Fiesta, Adéla Kolibová


Speciální kategorie:

  • Best Interior: VW Golf IV, Robert Csölle
  • Best Engine: Škoda 1000MB, Robert Beneš
  • Best Show: VW Brouk Speedster, Lukáš Karásek
  • Best Audio: Peugeot 206, Radim Vinklárek
  • Best of Best: Peugeot 306, Martin Slepička


 

AZ Pneu TUNING CUP 2011 - Po roce opět ve Slušovicích

AZ pneu Tuning Cup 2011 by se dal nazvat jako návrat ke kořenům. Naším hlavním cílem bylo vždy uspořádání soutěže s dobrou konkurencí a s jasnými pravidly. Nejdřív byla vyhlášena pouze elitní kategorie TOP 10 s celkovým vítězem. Následující roky se zvedala účast, čemuž se přizpůsoboval také počet soutěžních kategorií. Vznikaly nové styly i auta a v roce 2010 se počet základních kategorií zastavil až na čísle 21. Tento trend zcela jistě vyhovoval soutěžícím, kteří měli najednou trošku lepší výchozí pozici v boji o poháry. V některých kategoriích se ale bohužel po celý rok sjížděla třeba jen tři nebo čtyři auta, z toho na finále se dostavila dvojice soutěžících. Pohár tak někdy byl v podstatě odměnou za účast, nikoliv za kvalitní a vkusnou úpravu soutěžního vozu a zdolání mnoha dalších překážek.

A právě tomu bychom chtěli v roce 2011 předejít. Soutěžní kategorie prošly citelnými změnami v podobě zredukování jejich celkového počtu. Nově se tak můžete přihlásit do některé ze 14 kategorií. Těšíme se na mnohem větší konkurenci a zajímavější boje, což je náš hlavní cíl. I soutěžící budou mít ze získaného poháru, na který dosáhli například v konkurenci více než deseti vozů, určitě větší radost, než kdyby proti sobě měli pouze jednoho protivníka.

Změny potkaly hlavně domácí značku Škoda, pro kterou budou v nové sezóně vypsány dvě kategorie. Škoda Oldies bude zajímat majitele modelů Felicia, Favorit, Š120 nebo třeba 1000MB. V „moderní“ kategorii se naopak sejdou Fabie, Octavie nebo Superby. I značka VW doznala určitých změn a vzhledem k velké podobnosti s modely od automobilky SEAT a její loňské (ne)obsazenosti došlo k jejich spojení. Dělení na dvě části (Oldies, Modern) je obdobné jako u naší domácí značky. Hondy nově soutěží v Japan&Asia Scene, s Peugeoty se logicky potkáte ve French Scene a došlo i k několika dalším změnám.

Kompletní seznam základních soutěžních kategorií pro rok 2011 vypadá následovně:

  • AUDI Scene
  • VW&SEAT Oldies Scene
  • VW&SEAT Modern Scene
  • Škoda Oldies Scene
  • Škoda Modern Scene
  • OPEL Scene
  • BMW Scene
  • Ford Scene
  • Japan&Asia Scene
  • French Scene
  • Italian Scene
  • Other Scene
  • RAT Scene
  • Profi Scene
Chybět nebudou v sezóně 2011 ani doplňkové soutěžní kategorie:
  • Best Interior
  • Best Engine
  • Best Show
  • Best Audio
  • Best of Best (nejlepší vůz srazu)
Soutěžní kategorie tedy máme za sebou. V pravidlech ale ještě pořád zůstává dost nezodpovězených otázek, informace budou postupně přibývat na našich webových stránkách. Pokud máte k soutěži jakýkoliv nápad nebo připomínku, určitě se nám ozvěte na info(zavináč)tuningcup.cz, průběžně se snažíme odpovídat na všechny příchozí emaily. Těšíme se na setkání v sezóně 2011!